söndag 17 augusti 2008

Köpte ett vackert vitt pärlemorskimrande album i lettersize på en semestertripp och fast det kanske passar bäst som bröllopsalbum så tänkte jag ändå ta det till att sammanfatta min och min makes 10 år ihop.
Började lite smått med en sida där jag fick ta två kort för att få med oss båda. Det var ju antingen han eller jag som fotade.

En liten privat bok, om vad vi mindes från vår första höst ihop :-) En liten närbild på 3-d effekten. Den första layouten blev på ett "once upon a time"papper. Har förutom att gjort ett träd med höstlöv, även gjort ett hjärta med korten. En banderoll avritad från word samt dekorerat med en fjäril och blomma.
Hela lo´n. Det var ju den 5 september 1998 som kärleken slog till med dunder och brak :-D

3 kommentarer:

Cyllan sa...

Alltid kul att se hur ni andra gör era LO:s. Så många fina detaljer du fått till.

Anonym sa...

Så himla fin lo:n blev. Så mysig. Kul att se fler som använder once upon a time papper. Måste få fart på min egen tillverkning av dem pappren. Skulle använda dom i ett album men har än så länge spritt ut dom i flera. Skulle vilja få tag på dom i mindre format också.

Unknown sa...

Wow! Otroligt snyggt!