fredag 23 januari 2009

Sveriges största LO?

Nu kan jag presentera mitt STORA projekt som jag har sysselsatt mig med den senaste tiden. Planeringen har upptagit mina tankar under en längre tid, men själva lo´n har jag gjort idag.
En närbild på fotografierna som är två foton på min dotter Nathalie i A4-storlek. :-) Lo´n mäter inte mindre än lite drygt 1*1 METER!
Nej, helt nöjd blir man ju aldrig, men ganska nöjd ändå för det var bland det svåraste jag har gjort :D
Så är jag en dåre eller?
Och så undrar jag ju förstås, är detta sveriges största LO?
Och för er som undrar så ska den hänga på väggen i min dotters rum, så jag har inget album i den storleken att stoppa den i :D
Vad tycker ni?
Ha en underbar helg!
Och glöm inte att titta in för att se vad jag hittar på i helgen, man vet ju aldrig med mig ;)
Kram Elisabeth




22 kommentarer:

Anonym sa...

sååå häftigt! och jag tycker absolut att du ska vara nöjd!

trevlig helg

lillis70 sa...

Men vilken stooor LO!!!! Coolt!

www.mariante.se sa...

men guuuuud så läckert!
Har du ringt Guiness rekordbok?
Dett är ju bara såååå häftigt!
Trevlig helg!

Lena B E sa...

Men å vad fantastiskt fint!! herre gud! en meter! jösses!! hur lyckades du med det? Jättesöt dotter du har!! Kramar Lena

Anonym sa...

Shit vad fräck, den är jättefin. Men var har du hittat det röda pappret eller är det nån tapet? Din dotter måste vara glad att få en så fin tavla till sitt rum.
//Kram

Anonym sa...

så häftig ide...å fint blev det

Karolina/karehed sa...

Wow, vilken bjässe! Den är både stor och snygg. :D

Tack för det fina paketet som kom idag! Roligt att det var så mkt egengjorda saker.

Ha en skön helg!

Anki sa...

Så stor och så fin. Vilken lycka för en liten flicka att vakna och se den där varje morgon.

Anonym sa...

Oj vad stor den är...men hur fin som helst :-D

Ellen sa...

Bara så läcker. Själv gillar jag litet och pilligt. Men du har fått ett litet frö att gro. Tänk om man skulle våga, lifta typ storleken.....
Jag är nog inte ensam. Gro gro gro...
/Ellen

Maja Stokk / eyovine sa...

ASCOOOLT!!! Vilken idé och vilket projekt!!! Supersnyggt vart det!

Annica H sa...

Men så läckert! Verkligen supercoolt!
//Annica H

Miss Goldie sa...

Coolt! Snygg blev den också!

MalinL sa...

WOW vilken mäktigt LO!!! Och den är verkligen snygg!!

Cornelia sa...

DEN var imponerande, verkligen!

Tiggy sa...

Vilken tjusig tavla :)

Carola sa...

Wow, vad läckert!! Jag tycker absolut att du ska vara nöjd.

Maria Berg sa...

Jag har aldrig sett större.

Ett tips, sätt bara i ett kort nästa gång, blicken söker sig liksom runt nu då där är två kort och stannar liksom inte upp - hoppas du inte tar illa vi dig.
MB

Kamilla sa...

Men WOOOW så coolt!!!
Jättefin blev den :D

Maria Berg sa...

Hej,

Mitt mail vill inte skickas till dig. Det studdsade till baka givitvis tog jag bort "".
Finns det en möjlighet att du skriver en kommentar hos mig så att adressen blir rätt. Mariaberg

Vero sa...

Klart dotter skall ha den på väggen.

Trevlig kväll!

Anonym sa...

hihihihi du är ju bara för skojig... var får du alla super idéer ifrån!! :D

Så fin den blev dessutom!!

kraaaaaaaam