söndag 13 juni 2010

Parhus med websters page

Tiden går väldigt fort mellan uppdateringarna, men jag har helt enkelt varken ork, lust eller tid att sitta och pyssla. Inspirationen är noll för tillfället....Lite har jag dock suttit och pysslat för att se om min mojo vill komma tillbaka, och det blev ett litet parhus till två små fåglar. Lite blandade dekos i form av blommor, spets och lite utstansat :)
Tyckte denna text kunde passa på sidan också...
Försöker i övrigt komma ikapp lite här hemma med det man inte hinner när man jobbar ;) Skolavslutningarna har hunnits med och lite firande här och där.
Har nu fått tider för mina första två semesterveckor och när midsommar har varit så är jag ledig i två hela veckor! Längtar verkligen dit :-)
Hoppas ni har lata sköna dagar!
Kram Elisabeth

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ett helt underbart parhus!!!

Karin sa...

men så söta! =)

Petra/Trollet sa...

Så härligt för fåglarna att få bo så fint!!!!!
Kram på dig

Cornelia sa...

Himmel å pannkaka! Så fantastiskt fint!

Trevlig midsommar!

Erica sa...

Så snyggt