tisdag 3 november 2009

Höstfint och sjuk clown.

Köpte mig en pumpa för flera veckor sedan då jag tycker det är så mysigt med såna som dekoration. Fyllde på med en vit ljung för en vecka sedan. Idag tog jag tag i det hela och planterade den lilla ljungen i en kruka och dekorerade med lite tall och enkvistar tillsammans med lite rönn.
Blev åtminstonde bättre än förut ;o) Den lilla ekorren som klättrar uppför snöret hittade jag i en billighetsbutik förra sommaren och jag tycker den är så söt. :o) Hans kompis sitter i krukan nedanför och knaprar på en kotte :o)


Jag är ju hemma och vabbar idag då min lilla tös var så jättesnuvit och trött i morse så jag tyckte inte att hon orkade med dagis. Bara grät den lilla stackarn :-(
Försökte muntra upp henne lite efter några timmar halvslumrande framför tv´n genom att måla henne som clown :o) Och lite gladare blev hon i alla fall.

Hoppas ni har en superskön dag i blåsten :o)
Elisabeth

Inga kommentarer: