onsdag 27 februari 2008

Matutmaning


Här är mitt altered projekt i scrapträskets matutmaning. Jag blev väldigt nöjd även med denna och jag vann :-D Tjohooo så roligt :-)

Nu gäller det bara att göra massor av veckomatsedlar att sätta däri. Förutom helt vanliga veckor, så ska det finnas superbilliga veckor för de tillfällen man får oväntade utgifter och Mycket enkla veckor om det skulle vara så att man blir sjuk och inte har nån ork att laga mat över huvudtaget igentligen.


Så har ni några superenkla måltider, eller några superbilliga så skriv gärna ner era tips här :-)

Tack för titten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår om du börjar efterlysa ditt brev snart, men jag har haft så himla mycket att göra senaste tiden att jag inte ens varit inne i mitt scraprum. Jag ska försöka att skicka det till helgen så har du det i början av nästa vecka :-)