torsdag 8 oktober 2009

Nya papper och utsiktsbilder från veckans jobb :-)

Idag kom mina 11 papper som jag beställde. :o)
Visst 17 blev det några som jag inte har en aning om varför de hamnade i kundkorgen, men nåt får jag väl göra med dem också ;-) Ganska nöjd ändå med mitt lilla inköp :-) Så bara måste jag ju bjuda er på några utsiktsbilder från veckans arbetsplatser :-)
Här är förvisso bakom huset där vi grävde, men i alla fall...kunde ju gå dit ibland och njuta.
Denna bild tog jag när jag stod på taket till ett hus som vi spikade läkt på bland annat. En hel del svanar simmade där även om jag inte tror att det blev någon på just denna bild.
Det som inte syns på bilderna är ju att det blåst nåt förskräckligt :-o känner mig totalt urblåst =D
Hoppas ni har en skön kväll!
Elisabeth

Inga kommentarer: