lördag 10 april 2010

Lite smycken :-)

Fick ett ryck igår och blev lite sugen på att göra lite smycken :-) Det blev ett armband av 4 kedjor och en pärlrad som går nästan ända fram till låstet :-) Glasrör i blått och hematitpärlor :-)
Längd ca 17,5cm pris 75:- + porto 6:- Hematitörhängen, enkla och runda :-)
60:- + porto 6:-
Till sist ett par ännu enklare örhängen som hamnar i min egen låda ;-)....Behöver "lagom stora" örhängen också då jag har en förkärlek att göra stora annars.
Hoppas ni har en superskön helg! :-)
Elisabeth

1 kommentar:

Ann-Louise Strandlund sa...

Snyggt. Jag är inte så mycket för runda ringar som är av större modell. Jag tycker mest om kedjor som hänger med fler längder. Bär nästan aldrig något annat än det jag får av Örian i present. :) Kanske ska börja göra lite eget också. Men vet inte om jag orkar. hihi