tisdag 3 augusti 2010

Altrad visitkortsask och "så glad blir en fladdermus när man kliar den på ryggen" ;-)

Lite scrapinspiration infann sig faktiskt när jag hade städat av mitt skrivbord...inte mycket men det räckte för att få min visitkortsask lite snyggare :DInte mycket att säga om den, blommor och bling till dekoration...
...och framför allt ett snyggare papper :)
Står idag beredd på jobbet att skicka upp vindskivor till maken när jag hör honom börja prata med väldigt len röst "men titta vilken liten sötnos" osv =D...När han kommer ner får jag se vad han har hittat under en takpanna och visst ÄR den hur söt som helst :-D
Se bara på de små plirande ögonen :D nästan så man vill plocka bort skräpet i ansiktet på den...
Men det var ingen kelgris direkt...blev riktigt ilsken när Jörgen började klappa den på ryggen :) Efter att ha kommit överens om att den inte behövde följa med hem så skulle han lägga tillbaka den...då hade den visst fått nog och flög iväg ;-)


På tal om jobb så avslutar vi det som var bråttom med imorgon, sedan gör jag ett nytt försök med semester ;)
Hoppas vi alla kan få lite mera sol och värme de närmsta veckorna...om jag får önska så soligt och 25 grader varmt :)
Ha de så jättegott!
Elisabeth

2 kommentarer:

Ann-Louise sa...

Haha så gullig!

Iren sa...

Oj så kul liten skapning :)