torsdag 12 augusti 2010

En skrivbok i nytt fodral.

Borta bra, men hemma bäst :) Nyss hemkommen från en semestervecka med husvagnen och vädret har ju inte varit på vår sida den här gången. Vi beslöt efter några dagar i kristinehamn att åka vidare till Karlstad då det ska vara så solsäkert, men icke då....den visade sig en halvtimme första kvällen där och sedan var det bara regn. Inte så kul för barnen när man ligger på vackra bomstadbadens camping bara 30m från en underbar badstrand....

Innan vi åkte så gav jag en skrivbok ett nytt fodral :) något jag länge varit sugen på att prova, men det var inte så lätt som man kan tro, väldigt pilligt på sina ställen och helt täckt blev den visst inte. Men ändå helt klart snyggare än den svartröda som jag köpte :)


Websters page vackra papper och marinblå enfärgat tunnare papper har jag använt. Den enda dekorationen som fick vara med blev ett litet hänge som jag fäste på en brun blomma.
Insidan...har stansat ut en vit form av spellbinder med blå ram så man kan skriva tex sitt namn eller nåt.
Baksidan ... inte så mycket att säga om ;)

Nu när vi kommit hem så börjar löftena om solsken och värme komma igen och jag har ju semester till den 23:e augusti så visst är den lika välkommen än ;-)
Hoppas ni har en superskön sommar!
Elisabeth

1 kommentar:

Maiden sa...

Superläckert!
Websters page är ju så "fädiga" i sig själva liksom, kanonfina!
Kram