lördag 11 september 2010

Auktion, denna gång papper och alfabet

Denna auktion är slut och vanns av MadebyMammaMia på 560:-
Kontakta mig på ew.coursell@ telia.com fast utan mellanslag för adress osv.
Elisabeth


En auktion till.
Denna gång är det alla papper och alfabet som jag har kvar.
Auktionen gäller allt på bilderna i detta inlägg. Det väger runt 3 kg och jag har inte kollat vad frakten kan gå på, men den tillkommer.


Lösa papper från olika tillverkare, websters page, prima, mfl


ett block med 12 papper kvar i.

Ett block med cardstock, 32 papper kvar däri.


Lösa cardstock.


Här är det blandade papper i ca 15*15 cm. Bland annat två block, ett med juliga papper ca 22 st och ett websters page block (fast papprena är lösa) där bara några fåtal är tagna.

Papper i ca 15*30 cm

Större cardstocksbitar som jag tyckte var onödigt att kasta.


Alla mina alfabet som jag har kvar. Blandade sorter av olika thickers och andra mer stickersliknande. De vita "bubbles" är två helt orörda men resten är "rester". En del tagit mycket av andra tagit lite av.
Vi kör 3 dagar
även på denna auktion och du bjuder genom att skriva en kommentar till detta inlägg. Kan du inte skriva av någon anledning så går det bra att maila mig. ew.coursell @ telia.com fast utan mellanslag. Tycker du utgångsbudet är för högt, kan du lägga ett lägre, men det är inte säkert att jag tar det.
Utgångspriset är
250kr (+ frakt)
Bara att börja buda. :-)
Elisabeth
Och glöm inte bort auktionen i inlägget under!

8 kommentarer:

HobbyHelen sa...

Jag bjuder 250 kronor

Maria sa...

300kr

paula sa...

320

Nickan73a sa...

jag är tuff...
400kr bjuder jag

Maria sa...

450

Nickan73a sa...

530

Anonym sa...

Ger 560kr. Mvh madebymammamia

Linda Röjfors sa...

Jag bjuder 600