torsdag 16 september 2010

Ett sista scrappande inlägg :-)

Medans jag suttit och samlat ihop mina scrapsaker och försökt reda ut lite av det till auktionerna så fick jag för mig att jag skulle ta spillbitarna av mina absoluta favoritpapper och göra mig ett snyggt trevikt fodral till ett block.

Som vanligt nu för tiden så blev jag inte nöjd, för det var ju så mycket av mina favoriter som jag ville ha med ;) Älskar ju pärlfloss...mina små minihjärtancharms...pärlnålar...minirosor osv mina rester av dessa och mycket mer kommer i nya auktioner här i bloggen ikväll.




Sedan hittade jag även ett kort som jag faktiskt inte har lagt ut i bloggen heller...en ny variant jag såg för ett tag sedan och bara var tvungen att prova ;)

Inuti har den två "väskfack" som man kan stoppa saker i...

Från sidan ser den ut så här :)

Jag vill även passa på att tacka alla mina besökare för den tid ni tagit er i min blogg, samt alla rara kommentarer ni har lämnat. De har betytt så mycket för mig! :) TACK!
Nu ska jag lägga in fler auktioner...massa dekos, spellbindercharms...embossingfön, glitterstickles mm...och faktiskt...Jag kommer att lägga ut min Cuttlebug :)
Så kika gärna in lite senare...eller nån annan dag och se vad som finns att buda på här i min blogg :)
Kram
Elisabeth










2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fina!! Kan inte fatta att du inte ska skapa mer... Kommer att sakna dina vackra, kreativa alster!

Kram!

Maiden sa...

Superläckra! Såå himlans trist att du inte vill skapa mer! Kommer sakna dig, dina alster å din blogg! Massa kramar