söndag 12 september 2010

Ny auktion söndag, denna gång alla mina blommor och band!

Denna auktion är avslutad och vanns av Suxa.
Jag kontaktar dig :)

Auktion på alla mina blommor och band!

Ok, jag måste köpa mig en ny telefon...kameran i den pajade efter tredje fotot och inte blev de bra heller..men ni ser väl vad det är i alla fall och det är ju huvudsaken.

Det är detsamma som de andra auktionerna i inläggen under, man budar genom att skriva en kommentar till detta inlägg...man kan buda under mitt utgångsbud, men det är inte säkert jag tar det.

Auktionen gäller alla blommor och band på bilderna i detta inlägg.
Jag har inte räknat blommorna utan ni får själva bilda er en uppfattning...inte så mycket att skriva.



Förutom blommor med pistiller är det pistiller till egna blommor, några organsablommor och några i sammet.


Här är en väldans massa blommor med själk, bara det att på en del blommor har jag klippt bort själken. Större och mindre rosor, rosknoppar och en stor hög med andra själkblommor.

Färgglada blommor

Udda blommor som handgjorda, tygblommor från annat, ihopsatta blommor och blomblad mm

Här är alla mina band och spetsar. Inte särskillt mycket spets kvar, bara några småbitar.
Några rullar med band, lite längre buntar med prickigt organsaband, lite pärlband och massa annat nödigt och onödigt.

Fler auktioner kommer att dyka upp, jag skriver i tråden på Svenskscrapbooking när jag lägger ut de...stämplar, stansar och andra dekos har jag ju också en hel del av.
Kan ni av någon anledning inte skriva en kommentar till inlägget så kan ni maila mig på ew.coursell @ telia.com fast utan mellanslag.

Ok.
Denna Auktionen äger rum till på fredag så ni har hela veckan på er!
Mitt utgångspris är
150:-


Lycka till!
Elisabeth

7 kommentarer:

Anonym sa...

150 är bjudet :-)

pettersson-carina@telia.com

Jezz79 sa...

175

Jezz79 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maria sa...

200kr

Anonym sa...

225:- är bjudet.

Suxa på svensk scrapbooking som nyss köpte 2 magnolia stämplar av dig.

Anonym sa...

230

Anonym sa...

250:- är bjudet

Suxa