onsdag 1 december 2010

Nu är det dags!

Jahopp...nu var det dags igen :-)
Nejdå, bilden är INTE från i år, hittade den i arkivet från förra årets snöröja på tak.
På fredag är det dags igen. Dags att börja skotta snö på tak...ligger säkert i drivor höga som bara den, för nån mjukstart lär man ju inte få ;-) Och musklerna som man fick förra året lär ju inte finnas kvar nu...så det blir väl till att bygga nya..aj aj aj, träningsverk :-o Men, än så länge mår kroppen bra och jag har några nya smycken att blogga :-)
Rosa/svart/silver armband.

Svart/brunt armband Ett par söta örhängen som inte gör sig på bild.
Så fick jag för mig att göra ett litet set. Hade bara några av dessa söta pärlor och det blev ett armband med matchande örhängen (lika som de rosa här ovan) och en ring.


Är det något du är intresserad av så maila mig för pris och storlekar...orkar inte sitta och skriva ut priser på allt, men jag tar inte mycket pengar för mina smycken. (kolla priser i andra inlägg för att få en hum)


Nu är det kväller och jag förstår inte vart dagarna tar vägen :-o, tänkte mig hinna så mycket när jag vabbar då tös inte är så dålig så hon måste sitta i mitt knä heeeeela tiden ;-)
Men flickorna har i alla fall bakat pepparkakor idag :-) Då börjar det verkligen dofta jul!
Underbart!
Hoppas ni har det bra i vinterkylan!
Elisabeth

Inga kommentarer: