onsdag 17 oktober 2007


I morse var jag bombsäker på att det var tisdag och tänkte sticka iväg med dottern till dagis. Tack o lov blev jag hejdad av grabben som envisades med att det var onsdag.Nu ikväll, gick jag in i scrappingtråden på familjeliv och fick smått panik. Skit, det är TORSDAG och jag har bara 50 minuter på mig att göra en Lo till utmaningen :-o...bråttom, bråttom. Letar som en tok efter tre bilder som hör ihop och hittar till slut några från grabbens födelsedag för 9½ år sedan. Oj, 20 minuter kvar...kör gärnet och trycker dit massa papper med minimalt med tejp, för den håller på att ta slut och jag hinner inte limma. Dit med korten och funderar snabbt på vad jag ska dekorera med eftersom jag inte får använda blommor...springer in i tråden 18:03 och ber dem vänta på mig! Bara för att se att de skrivit att "HALLÅ det är onsdag, du har ett helt dygn på dig!!...scrappa lugnt."Eh...ok. Andas djupt, tittar på min knäppa lo och tänker att lite blommor kan jag väl slänga dit nu i alla fall....får göra en annan i lugn och ro sedan.Så här kommer en 25- minutersLo :-D

2 kommentarer:

fraise sa...

Åh- men det var ju bara jobbat på bara 25 minuter! Kul med lite tidspress tycker jag. jag scrappar nästan alltid så! :-D För jag är jämt stressad... *S*

Claudia79 sa...

hihi vilken snabb-LO! Skicka in den till Srcrappiz bloggen vet ja! De har ju "scrappa under 30 minuter" denna månaden;-D