torsdag 11 oktober 2007

Mer "once upon a time" papper

Var hos min syster och scrappade lite idag. Fick 2 Lo´s färdiga, båda på mina nya kära once upon a timepapper.
Den första är på grabben och hans kompis när de är vid en skogssjö i somras och badade.
Jag har rivit hål i pappret för fotografierna och på så sätt fått den vita kanten och skrivit journaling längst ut på kanterna runt om.

Den här handlar också om min son, då han i femman på ett skoldisco, lekte autografjägare och samlade nästan alla tjejers autografer på sina armar.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Härliga LOer, gillar verkligen pappret på den översta. Snyggt!

Anonym sa...

jag vet inget jag skulle kunna risa med, det är papprena i fokus, då kan man itne dekorera så mycket mer, kanske brads i hörnorna på fotona på den blå, och kanske nån mindre swirl bakom blomman i den andra...

Anonym sa...

"once upon a time" papper var köper man de?