söndag 21 oktober 2007

UtmaningsLo

När jag väl satt mig ner för att scrappa till scrappingtrådens utmaning så visste jag precis hur jag skulle göra.
Det hände dock en mycket obehaglig sak. Vår dotter satt i halsen och vad vi än gjorde så släppte det inte. Vi fick ringa ambulans och min man for iväg med henne till brandstation för snabbare hjälp. (larmet gick dit också). Tack o lov så gick allt bra och vi fick efter en stund vända hem igen. Men scrapparlusten försvann och jag satt mest och pillade lite för att sysselsätta mig med nåt.
Blev då naturligtvis inte alls som jag tänkt mig. Men hur som haver så väntade de in mitt bidrag som blev så här.

1 kommentar:

Claudia79 sa...

Tack söta du för kommentaren på min blogg! Stjärnan är chipboard från Fancy Pants, men hittar man bar en mall på typ internet kan man ju göra en själv....Ha en bra kväll! Kram