onsdag 1 oktober 2008

Round robin

Jag drog igång en Round Robin på scrappiz, vilket innebär att man fyller ett kuvert med diverse saker och skickar till förste man på listan. Denne tar vad den vill ha och stoppar i nytt och skickar till nr 2...osv.

Det jag stoppade i för 1½månad sedan och skickade iväg var:
10st spillpapper,
5-p diecuts gammeldags moped,
5-p diecuts gammaldags hästkärra,
5-p tunna fjärilar,
1 pkt rosa bling,
10-p journalingkort,
8-p blommor i två storlekar,
25 cm rosa självhäftande filtband,
9-p blå pappersrosor med själk,
1 förp vinterdekos i hårdplast,
3 pkt större glittriga bokstäver,
1 vit damask
och en Sarah Kaystämpel.

Idag kom kuvertet hem igen och detta fanns i :)

Tack till er alla som ville vara med.

2 kommentarer:

Wildärtan sa...

Oj, vad det har hänt grejer sen jag stoppade i mina saker i paketet! Jag känner endast igen en sak.... Det här var jättekul - tack för att du drog igång den!!

Anonym sa...

Tack för att du drog i gång den. Det fanns inget som jag kunde se på bilden som kom från mig. Så det måste ha vart populärt i alla fall.