tisdag 4 november 2008

Mail från mamma.

För ett bra tag sedan fick jag ett mail från min mor. Nu när jag rensar min inbox så tänkte jag att jag skulle dela med mig av den då jag tyckte den var rätt så kul ;-)


Jag gjorde som du sade ..
Jag skickade mail till 10 personer som du skrev. Jag väntar fortfarande på mirakel som skall inträffa!!!!
Till alla mina vänner som det senaste året skickat mig 'önskningar', kedjebrev, 'ängelbrev' eller andra löften om TUR ifall jag vidarebefordrade dem,
DEN SKITEN FUNKAR INTE!
Nästa år, skicka istället pengar, vodka, choklad, biobiljetter, bensinpengar, burkmat eller flygbiljetter.
TACK!

3 kommentarer:

Sara sa...

Ha ha! Den var ju så bra!! Hej förresten! Första gången jag lämnar kommentar hos dig, men är en flitig besökare. Ha det gôtt! Kram

Anonym sa...

Ja den är bra. Jag har den alltid liggandes i min inbox. Så när det kommer konstiga kedjebrev skickar jag den gubben tillbaa till den som skickat till mig.

Anonym sa...

*Fniss*...den var bra!! Och tänk på att det ofta är virus i de där kedjebreven, när du sänder vidare och sänder t den som du fick det ifrån, så får du viruset till din dator.