torsdag 23 april 2009

Ett morsdagskort

Ett litet morsdagskort till utmaning på hobbyhuset. Hade tyvär ingen stämpel som passade så det var bara att plocka fram den gräsliga handstilen och försöka texta dit en liten rad ;-) Har använt mig att två stämplar, en jättsöt uggla som jag inte vet var den kommer ifrån och denna blomma som jag inte heller har en aning om var den kommer ifrån. Det fick gå i blått då det är min kära mors favoritfärg.
Enligt prognoserna så ska vårvärmen komma :o) Jag hopps såååå att det stämmer!
Önskar er en härlig dag!
Elisabeth

12 kommentarer:

Pernol sa...

Snyggt kort! Jag gillar verkligen de där bladrankorna! Vad är det för nåt? Kan man köpa det färdigt eller har du nån maskin? Effektfullt också med stämplat motiv i blommarrangemanget!
kramis
Pernilla

ZozzosLiv sa...

WOOOOW vilket fint kort!!VARFÖR köpte jag inte "bladranksrullen"??Der blir ju skitsnyggt med den:-O Kraam

Anonym sa...

Gulligt kort. Fina blommor och blad. :)

Anonym sa...

Åh! Alla dessa dagar som ska firas *suckar* Hinner inte med =( Kortet är jättefint =)

www.scraptivarina.blog.se
missFBK/Catarina

Karin sa...

vilket fint kort i underbara färger! =) gillar med blomrankorna, läckert! =)

kram!

Alex sa...

nämen alla dessa ugglor som smyger sig in i varenda blogg numera! kan inte få nog av dem! :-) jättefint kort o sköna färger! klart man ska satsa på mammas favoritfärg! det blev ju kanon!

Mrs X sa...

Jättefint kort! Och det är väl inget fel på handstilen?! Kortet blir ju än mer personligt på det viset :)

Karina sa...

Hejsan. Hittade hit via Pernol. vilka vackra alster du gör. Du är en riktig inspirations källa för mig nu. Vill bara sätta mig ner och pyssla men jag måste iväg till jobbet. Nu har jag idéer tills ikväll iallafall. Ha en bra dag Kramar Karina

Unknown sa...

Vilken härlig kort!!!

CillaT sa...

Vilket underbart kort!! Så härliga färger=D

Linn sa...

ÅHHH for et fantastisk kort!! Og de bladrankene var rååålekre og ikke minst Uglen!! Syns det var flott at du har brukt håndskrift, gjør kortet mere personlig :D Hit kommer jeg tilbake, en utrolig spennende blogg :D

Kat! sa...

jättefint kort, och ugglan tror jag kommer från Bildmålarna...