fredag 26 juni 2009

Skapar i det tysta och har beställt de ljuvligaste papper...

Ojojoj, så längesedan jag uppdaterade min blogg. Jag HAR skapat, lite då och då, men då det är dt-saker så kan jag inte visa ännu. En liten tjuvtitt kan ni dock få på en del av ett set som är på gång :o)
Har beställt papper!
Det är en stor nyhet att jag gör det över huvudtaget, för jag väljer ofta så fel :D, men nu kunde jag inte motstå dessa ljuvliga saker. Kolla här så får ni se! Visst är de bedårande, men om jag kan scrappa med dem återstår ju att se ;o) Får väl sätta upp dem på väggen som dekoration annars :D
Har en ny telefon som jag inte riktigt kommer överens med när det gäller att ladda in bilder i datorn och eftersom jag inte har så mycket tid över till data och scrap så går scrappet före ;o)
Man ska inte klaga på värmen, men när det är så varmt så man knappt får luft och man står längst en hög vägg och jobbar så är det inte så SKÖNT med värmen direkt.
Trimmar gräs och röjer sly i ett industriområde just nu på jobbet och här är bildbevis på det ;o)

Det var dock inte så smart att jobba i linne kan mina axlar intyga. Brände mig ganska bra i solen.

Önskar er en härlig dag och hoppas ni har tillfälle att njuta av det underbara vädret!

Elisabeth

2 kommentarer:

cia sa...

Stackars axlarna;-)
Förstår att du varken hinner eller orkar!
Men jag ser fram emot att se nya alster:-)

Miss Goldie sa...

Mmm, ditt nya projekt ser väldigt lockande ut! Vill se meeer
Websters papper är sååå snygga, men jag tror inte jag skulle klara av att scrappa nåt med dem. Så jag har låtit blir att beställda dem den här gången :-) Ska bli intressant att se vad du gör av dem!