söndag 28 juni 2009

Tag-bok till non cute gifts for everyone



Ny söndag och dags för en ny utmaning på non cute gifts for everyone :o) Denna gång är utmaningen att göra en tag-bok. Det var nog min svåraste utmaning hittills då jag inte riktigt förstod vad syftet med den var. :D Men jag gjorde några tags med bra citat värda att tänka på.

Tog tid då jag gjorde flera olika försök utan att få ihop färger och dekos på ett tillfredställande sätt, men till slut så blev de denna som blev färdig. Kolla in utmaningsbloggen och se de andra bidragen.
Så har jag fått en award av Varma koftan, :o) mina svar på den kan du läsa här. En award har jag också fått från Helén :o)
Tack snälla tjejer!
Hoppas ni får en riktigt skön söndag!

Elisabeth

1 kommentar:

Lena50 sa...

Villka läckra färger det var på din tag bok...helt otroligt läcker!!!!