fredag 29 maj 2009

3-saker i mitt liv och 10 sanningar om "bettan" :o)

Jag har blivit utmanad av Alex och Pernol att räkna upp:
Tre saker som alltid finns i min/mitt......
Kylskåp: Mjölk, fil & ost.
Frys: Lammkött, kylklampar & riven ost.
Skafferi: Flingor, mjöl & havregryn.
Handväska: Vad är det?
Sminkväska: Kajal, mascara, läppglans.
Badrumshylla: Tandborstar, tandkräm, deo.
Förråd: Gamla jackor, julsaker, gamla leksaker.
Hjärna: Tider, måsten & scrap.
Jackficka: Nycklar, plånbok och mobil.
Kryddskåp: Salt, peppar och aromat
Barskåp: En wisky från bröllopet för 8 år sedan (eftersom ingen dricker det), baileys och vodka.
Köksbänk: post, glas och annat som ungarna slänger ifrån sig.

Och som om inte det vore nog, så har Lena utmanat mig att berätta 10 sanningar om mig själv.
1: Jag är en tävlingsmänniska.
2: Jag HATAR hushållsarbete.
3: Jag ägnar alldeles för mycket tid åt scrap. :-o
4: Jag är rökare.
5: Jag dricker minst 2 kannor kaffe varje dag.
6: Jag är otroligt morgontrött.
7: Jag är en optimistisk, snäll person och hjälper gärna andra. :-)
8: Skulle jag vinna en utlandsemester skulle jag sälja den, semestrar bara i Sverige.
9: Jag fotar hellre med mobilen än med vår nikon ;-)
10: Jag är någon du kan lita på.
Det var det...lite, eller mest negativt, men även lite positiva saker om mig.

Nu ska jag ladda in en tutorial på ett "Walletcard" :o)

Inga kommentarer: