måndag 1 juni 2009

Supersnabb pizzabox för non cute gifts for everyone :o)

Av en orsak som jag inte känner för att ta upp här så blev jag missad när uppgiften till non cute gifts for everyone delades ut. I morse hade jag mail, och fick då göra den snabbaste box jag nånsin gjort :D 32 minuter.

Inte nog med det, vet ju inte hur man byter objektiv på kameran så jag fick stå långt som 17 från den lilla asken för att kunna fota den. Därför blev det ett väldigt dåligt foto. Den är dekorerad med cateyepärla, vita och fasetterade pärlor, många olika band, blad och miniblommor samt några små hjärthängen.


Kila över till Non cute gifts for everyone genom att klicka på loggan och kolla in de andra tjejernas vackra pizzaboxar. :)

Gissa vad jag ska roa mig med? Klä om till målarkläder och gå ut och måla lite fasad igen ;-) Det ska bli såååå skönt när det är klart!

Hoppas ni får en riktigt skön dag i solen!

Elisabeth

4 kommentarer:

Sabine sa...

Thanks for working sooo quickly! Your pizzabox is absolutely stunning! I won't get anything ready in that short time ...

Hugs
Sabine

Lena50 sa...

Men den var ju jättefin din pizzaask, härliga färger och dekorationer, och det var snabbt jobbat må jag säga :D
Jaha, måla, lite trist, men man får ju passa på när det är sol!!!
Ramla inte ner bara!!! Kram Lena

Karin sa...

ååå,fast den blev väldigt fin!
Segt å måla idag när det är så varmt.. Hoppas ni är klara snart,
kram!

Alex sa...

Tänk om man kunde beställa en Meza Luna och få den levererad i en så där tjusig box! Skulle en sunkig pizza-kväll direkt förvandlas till en lyxmiddag! ;-) Gillar spetsen runt hela kanten!

Är inte alls avis på dig som måste måla i den här värmen... blä... o det är inget litet hus ni har! Hoppas ni blir klara snart!