lördag 20 november 2010

Änglar i massor :-) Shoppat till advent...osv

Fick hem några fler änglakjolar och pysslar vidare förstås. Underbart att känna sig lite kreativ igen. Det får mig att må bra :-)

Några armband. Ett vitt med tooglelås och ett svart/gult i resårwire :-)

58:- för det vita och 35:- för det svarta.

Bokmärke med ängel och ett halsband med stora plommonfärgade pärlor och vita catseye.

Bokmärke 35:- och halsband 65:-

Fler bokmärken :-) Väldigt roliga att göra och jag har verkligen svårt att bestämma mig för vilket/vilka jag ska behålla själv =D
Bokmärken 35:-st


Några hängänglar :-)
Dessa änglar har ett lås så man kan hänga dem där man vill ha dem. I dragkedjan på jackan, på väskan, trä på en halskedja...var man vill...
Hängen 15:- st


Idag har vi varit i stan och handlat lite inför advent. Det blev två nya adventsljusstakar från Jula


Lite lagom sliten look på dessa :-) Köpte även ett ljusträd från rusta med blå belysning och ljusslingan som vi åkte dit för förstås ;-) Men det var SVÅRT att hitta en bra slinga som gick att bygga på...det går ju åt ganska många meter bara för att ta sig en bit på altantaket och på balkongen och så säljer de slingorna i femmetersbitar :-o Hallå, ge mig en rejäl slinga tack!


For sedan vidar och tittade lite på soffor då vi är grymt sugna på att modernisera lite i vårt vardagsrum och vi hittade denna soffa på EM-möbler. Passar oss perfekt. Den har en divan på ena sidan och en ljupare del på andra sidan. Bäst av allt, den var superskön att sitta i. Sämst...de har den bara hemma i denna ljusa grå och vi är ju inne på en lite mörkare grå färg...hm...då får vi vänta tills i JANUARI innan vi får den :-( Värdsliga problem man har =D
Vill ha, vill ha, vill haaaaa!

I morgon har maken lockat med sig mig och Nathalie tillsammans med några jaktkompisar. Vi ska följa med dem och se vår jakthund i action och förhoppningsvis få se några rådjur också. Grillkol och korv är inhandlat för det ska tydligen smaka väldigt gott när man suttit i skogen ett tag. Japp...få se om jag kan förstå tjusningen nu då som min man pratar om när han varit iväg och fått sitta i skogen några timmar och titta på allt som rör sig ;-)
Önskar er alla en underbart härlig helg!

Elisabeth

Inga kommentarer: