söndag 22 november 2009

Älgtag, stämpelmotivet på toa och garderob a la Ikea :o)

Lite lite scrap har jag fått gjort :o) Hittade ett sött älgmotiv som jag fått i en rak för längesedan och blev så sugen på att måla det :-) (min julröda promarker har ju rymt, BARN) så det fick bli en sommargrön tag. Var ju ändå inget julmotiv ;-) Var ju tvungen att fota stämpelmotivet som jag gjorde schablon av på toaletten också :-) Har fortfarande inte fått hem väggplåten som vi ska ha bakom tvättstället, men den kommer väl nån gång nästa år förhoppningsvis ;-)
Min egen handyman, som håller på att skruva dit tillbehör till vår nya garderob :-) Vill ju ha svartbrunt i allt men hörnen fanns inte i den färgen så han fixade till eget hörn av en 50-garderob :-)
En av sidorna så gott som klar. Det är fotat innan hörnet kommer på plats. Bredvid den (under fönstret) ska det stå en malm byrå med 6 lådor och sedan fortsätter det med garderober på de andra sidorna också :-) På den ena mitt emot mina här, ska vi sätta hyllor och spegeldörrar. Måste ju ha speglar också ju :-)
Men som sagt, det blir att ta lite i taget.

Ha en toppenvecka!
Kram
Elisabeth

1 kommentar:

Pyzzlan sa...

Man blir riktigt fnissig när man ser din älgtag! Skön stil på den :-)