måndag 22 februari 2010

Gult ljusset med ask och armband 4 delar, samt ett lila skrin.

Har varit otroligt pysselsugen i helgen och suttit och knåpat med lite allt möjligt :o) Igårkväll så blev det detta lilla set i gult. Ett spetsarmband och en ask att lägga det i, en ljusrulle med 3 värmeljus och en matchande tändsticksask. Några närbilder förstås ;-)



Innan det så byggde jag ihop ett litet skrin. Inte så här jag hade tänkt från början, men säg när blir det som man har tänkt sig ;-)
Två lådor och en djupare lucka.

Gillar nyckelhål jag ;-) och så blev det matchande rosa pärlor till fötter.


Skrev på facebook i helgen att jag pysslade mellan städvarven, men sanningen att säga så blev det nog städat mellan pysselvarven istället ;-)

Idag är det 27 minusgrader och jag har skrivit ut lappar som jag ska sätta upp i Ica om en liten stund. Inte för att jag har lust att sätta mig bilen i det här vädret, men kan ju låta folk veta att vi även utför snöskottning :o) Kan tänka mig att det är många som är fruktansvärt trötta på att skotta snö ;-)

Hoppas ni har det bra i kylan!

Elisabeth

8 kommentarer:

Liola sa...

Oj! Vilket jobb du lagt ner!!

sandra sa...

Ojoj så fint!

Pernol sa...

vilket fint set¨!!!! Skrinet är också fint!
kramis Pernilla

Pernol sa...

vilket fint set¨!!!! Skrinet är också fint!
kramis Pernilla

Annica H sa...

Oj va snyggt! Som vanligt! ;)

Yoli Design sa...

hej vänne...
Åhh på tok för längesedan jag tittade in är... Så mycket vackert du skapat... kikat en bra stund här inne å förundrats över allt snyggt du gör... :D

Hoppas allt är bra med dig!! :P

Kraaaaaaaam

Mel sa...

Wow, you make wonderful projekts and you have a wonderful blog.

Greetings from Germany
Mel

zozzo_87scrapbooking sa...

wow så underbart!! Jag gillar allt...Bör prövas!! Skulle dotra se allt detta så skulle hon absolut vilja ha!!Säkert sonen också för den delen...:-D haha...

Ha d bra!
Kraamar