onsdag 13 oktober 2010

Lite smycken denna gång.

Har fått hem lite pärlor och diverse roliga tillbehör :)

Strassrondeller, sötvattenspärlor i olika storlekar och färger, silver o guldpärlor som verkligen glittrar massor och mycker mer roligt :) Har suttit i några dagar och pillat lite med dem...man känner sig som en nybörjare igen trots att jag gjort smycken i herrans många år förut ;) En del av mina smycken jag lägger upp här kommer du att kunna köpa till en billig penning så jag kan köpa nya pärlor :) (i så fall står det pris under bilden)

Ett litet set.
Stora och små roccali, silverfärgade pärlor, droppar, strassrondeller...

Såld

Innan mina nya pärlor kom hem så satt jag och pillade ihop ett litet armband med flera ringar mellan varje pärla. Vita och rosa glaspärlor, hematitpärlor i samma storlek och en mindre vit pärla. Effekten blev inte alls den förväntade =D så det gör jag nog om ;)


Favorit!
Ett armband mer i min egen stil har det blivit också...lädersnodd med skitfräna aluminiumpärlor i vitt och lila.

Såld
Idag har både Jörgen och Oliver varit borta en stund på kvällen. Jag och tjejerna tog oss en liten pärlstund och fyllde hela vårt stora köksbord med våra pärlaskar =D Riktigt mysigt hade vi det där vi satt och gjorde oss lite smycken.
Själv plockade jag runt, runt med alla "gamla smyckessaker" i lådorna och ska nog göra mig av med en hel del som inte kommer komma till användning längre. Och de som känner mig vet att jag inte sparar på nåt i onödan ;)
Kanske sista arbetsdagen denna vecka imorgon...på fredag är dagis stängt och då får vi se om jag eller Jörgen vara hemma. Håller en tumme för mig själv ;) *ego*
Önskar er alla en superhärlig kväll!
Kram
Elisabeth

Inga kommentarer: