fredag 8 oktober 2010

Vintage Julbilder och 15-årig jag

Måste bara visa de underbara vintagebilderna med jultema som jag köpte hem för ett tag sedan. Jag vet att jag har slutat scrappa och sålt av mina scrapsaker, men att julpyssla med barnen ska man ju göra i alla fall. Både julkort och några andra fina juldekorationer kommer det att bli av dessa ljuvliga vintagebilder.
Kommer inte ihåg vilka nummer det var men det fanns 12 olika att välja på.

Så fick jag ett mms av syster idag. Hon hade hittat massa kort på mig när hon letade scrapkort. Och jag måste säga att det var ju längesen man var ung :-o
Men jag minns tiden och jag var ju minst lika vuxen och visste lika mycket som alla andra vuxna! Enligt mig själv i alla fall, men här ser jag ju ut som ett litet barn :D
Jag var 15 år då dessa bilder togs ;)
Önskar er en underbar helg!
Kram Elisabeth

4 kommentarer:

Barbro Landén sa...

HEJ BETTAN!
Jag är "fairy" på Gratis Bio. NU äntligen har jag kommit mig för att titta in i din fina blogg.

Oj vad fina blöjtårtorna är!
har du kommit på den idén själv att göra såna? Jag har aldrig sett en blöjtårta förut.

Sen måste jag säga att jag trodde du var näastan 15 år själv men nu ser jag ju att du har en 15-åring haha.
Jag har en flicka som är född i maj -94 och jag är 49 år, blir 50 nästa år.
Men jag började sent med barn :)
Så det hann "bara " bli en dotter men hon är mitt allt som du förstår.

Nu skall jag följa din blogg. Jag har lagt till den bland mina favoriter och kommer att kika in varje dag.

Jag behöver lite inspiration att börja pyssla jag också. jag skall börja lite lätt med att sticka filtar till Röda Korsets babypaket.
Man mår ju så bra när man skapar något tycker jag.
Nu får du ha det så bra och jag hör av mig igen här med kommentarer.
Kram från Barbro!

Ann-Louise sa...

Hej
Va fina vintagebilder. Vart köpte du dom? Vill också ha.

Anonym sa...

Hej Bettan
Den svart vita bilden, där du är yngst. Påminner MYCKET om Nathalie. Kram Ammi

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra