fredag 13 februari 2009

Bidrag till pappersbiten och lamm :-)

Mitt bidrag till pappersbitens februariskiss. Det blev en lo till min bom om vad jag tänker mycket på just nu. Dvs allt man ska hinna som dagens kvinna. Kom på att det kanske inte är så mycket annorlunda från förr, förutom att nu ska man ha ett heltidsarbete också och hålla sig i trim ;-)
Fast det är klart, man är ju två om mycket också. Några närbilder förstås är ju alltid kul. Här har jag använt en del av de 1200 miniblommor jag beställde nyligen från norge :-) En del rosor och en del andra mindre blommor.


Så var det ju lammen som äntligen har hamnat på bild. Detta är en flicka, men vad finns det för flickor inom disney som ser ut att ha skägg? :D Nyfiken var hon i alla fall.

Denna vet vi inte ännu om det är en flicka eller pojke.

Hoppas ni får en bra och kreativ dag!
Elisabeth

13 kommentarer:

Anonym sa...

Tjusigt. Det var inte sådana miniblommor jag fick som värdinnegåva. Nina tyckte lammen var så söta. Men hon kunde inte komma på något namn.

ZozzosLiv sa...

Lammet får heta törnrosa;-) så söööta!!<3

Åååh så fin LO. Härligt upplagt!!:-)

kram

Miss Goldie sa...

Så söta lamm! LO:n var jättefin, underbara blommor!

Lena sa...

Vilken fin LO du har gjort. Vilka härliga färger och upplägg. Så söta lammungar, blir sugen på att kela med dom lite. Ha en bra helg.

Annica H sa...

Vilken underbar layout! Lammen likaså! Finns väl inget så sött som lamm? :)
// Annica H

Anonym sa...

Superfin lo! Jag bara önskar att jag var lika duktig själv... Mycket träning kvar innan dess.

Marion kanske (söta rävflickan i robin hood), de var lite lika tycker jag ;-)

Maja Stokk / eyovine sa...

Så söta små lamm =) å Layouten var supercool =)..

Karin sa...

Jättefin layout med kanonsnygga detaljer! =) Himla fina blommor..

Trevlig helg!

Kram K.

www.mariante.se sa...

Jaha då var man här och beundrar igen! Om jag kunde önska nåt så vore det att du kom på träffen den 4 april....det skulle vara så skoj att se dig in action! Ha världens bästa alla hjärtans dag!
Lämnar kvar en stor härlig hjärtformad tårta...em råååsa!
Kram

Linanna DESIGNS sa...

What beautiful layout, i love your blog such beautiful creations including those lovely boxes! and the ladybird. All gorgeous! hugs Linda x

Heather Huggins sa...

What a beautiful scrapbook page!

Anonym sa...

Jag har en utmaning i min blogg!

BellaMio sa...

Ojojoj!! Det var ingen dålig LO du fått till!!

Så himla välarbetad...

Tackar för din söta kommentar i min blogg ang målarblocken till min dotter. Hon blev verkligen överlycklig, och att hon sedan fick 5 tuber glitterlim av sina bröder, ja då var ju lyckan gjord!