tisdag 10 februari 2009

Utmaning 7 personliga sanningar om mig.

Jag har blivit utmanad av Annica att berätta 7 personliga sanningar om mig själv.

REGLER:
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

Ojoj, sju personliga sanningar om mig själv.
1: Jag är arbetslös och söker just nu jobb som vårdare inom kriminalvården.
2: Jag är fruktansvärt morgontrött, (vem i hela friden uppfann mornar:-o)
3: Det tar minst en timme för mig att somna oavsett hur trött jag är. (kanske därför jag är morgontrött ;-))
4: Jag scrappar hellre än städar. (vem gör inte det ;-))
5: Jag tycker inte om att vara ute när det är kallt.
6: Läser gärna, men vill läsa hela boken innan jag lägger den ifrån mig. Läser därför mest lättlästa harlequinromaner.
7: Jag är oallmänbildad. (för mycket harlequinromaner :D)

Jag tycker det är jättesvårt att utmana andra och utmanar därför er som läser min blogg och ännu inte har avslöjat era 7 personliga sanningar. Tala gärna om för mig när ni har skrivit dem så jag kan gå in och läsa ;-)

Ha en underbar dag!
Elisabeth

Inga kommentarer: