söndag 1 februari 2009

Tagkort i kul vikning

Gjorde ett tagkort igår med en kul vikning som jag hittat i cyberspace. Började med insidan och så fick jag stressa ihop utsidorna sedan då det var dags att åka till födelsedagsbarnet. Hon fyllde ju 85 men vill inte höra talas om sin ålder, så jag vände på siffrorna för att vara lite snäll ;-)
Lyckades även använda en av mina snirkliga pins. Här skulle det igentligen ha varit ett fint stämpelmotiv, men tiden sprang iväg så för att det inte skulle bli tomt så satt jag dit en fjäril.
Hela insidan ser ut så här. På första tagen står det önskningar från oss och på den andra står texten till "ja må du leva" samt ett fyrfalligt HURRA!

Tack för titten och hoppas ni har/har haft en riktigt skön helg!
Elisabeth

5 kommentarer:

MalinL sa...

Vilket roligt kort! Smart att vända på siffrorna.. Kan tänka mig att hon skrattade gott åt det.. :)

Bev sa...

WOW! This is stunning - such a fabulous creation!!!

hugs Bev x

zαnуα ♥ sa...

Vilket snyggt kort! Härliga färger också :) Att vända på siffrorna var ju bara så smart...skall jag komma ihåg helt klart :P
Ha en bra dag :)

Anonym sa...

Så fiffigt och fint kort.
JAg sitter här hemma och klipper ut delar till blommor. :)

Bodil sa...

Kul med lite nya vikningar. Ibland tryter ju fantasin.
Kram