torsdag 19 februari 2009

Bidrag till Scrappiz cc.

Det pågår CC på scrappiz och för första gången tänkte jag hoppa på en sån. Mitt första bidrag är gjort till en utmaning där man skulle använda sig av Smyckesdetaljer så som berlocker, pärlor...och minst en pin.
Det har jag använt här på mitt bidrag i vintagestil. Ett tackkort till den vän som alltid finns där i vått och torrt. Har rivit ett papper i mindre bitar, chalkat kanterna och klistrat fast på ett annat papper, rullat kanterna lite här och var. Själva bilden är också fastsatt på ett papper med Trasade, chalkade kanter.
Och så lite närbilder :

Har klätt en dubbel spetskant med lite mörkröda blommor. På bilden har jag en rubon från octoberafternoon (thank you), lite bling, mer blommor, Tillplattad pärlhatt med hänge i och en vit liten pärla som döljer hålet. ...


Förhoppningsvis så får jag tid till fler bidrag. Cropen pågår till på söndag om jag uppfattat det rätt :-)
Ha en underbar dag!
Kram
Elisabeth

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så gulligt kort.
Jag har gjort 5 lo:s och 2 kort inatt. Dom kommer ut i bloggen senare ikväll.

Vibeke sa...

Sååå nydelig dette var. Kjempeherlig!!!:)